16 Haziran 2009 Salı

Rahat Nefes Alabildiğim Tek Yer " Tribün "

Bazen haftasonları kadıköyde, bazen hiç bilmediğim, görmediğim şehirlerde, bazen ise gitmekten bıkmadığım salonlardayım. Çevremdekilerin ne görüp, düşündüğü umrumda bile değil. Kimisi apaçi der, kimisi holigan. Kimseler bilmez amacımızı, sevdamızı. Bazen yanımızdan geçenlerin dik dik bakışları, bazen ise yürüdüğümüz yoldakilerin alkışla tempo tutmaları. Hepsi bir yana sonuç ne olursa olsun, eve vardığımda, ' İyi ki ' ile başlayan düşünceler, beyin fırtınaları..

Kimi zaman galip, kimi zaman mağlup.. Aşkımız sonuçlara endeksli olsaydı ilk mağlubiyetten sonra evden çıkmazdık sanırım. Bu yer, bu hayat içindekilerle, yanımdakilerle güzel. Kardeşlerimle, abilerimle.. Uğruna can vereceğim dostlarımla, grubumla, Lisemle güzel herşey.

Bazen içim daralıyor, bunalıyorum. Bazen kafam atıyor, sinirleniyorum. Ama tüm kardeşlerimle abilerimle beni bir noktada birleştiren yerde, hayata yeniden başlıyorum. Ne zaman oradan içeri girsem, sanki yeniden doğuyorum. Burada hayat buluyorum.

Çoğu zaman ailem ve yakın çevremdekiler tarafından garipsendiğim olmuyor mu ? Olmaz olur mu. Fakat kime ailesini sevdiği için kızarsınız ? Kime sevgilisi olduğu için darılırsınız ? Benim ailem, sevgilim, herşeyim Fenerbahçem olmuş, var mı ki ötesi ?

Kısa olan hayatımın her dakikasını Fenerbahçemle harcamak istemem, benim suçum mu ? Bazıları hafta sonları kolunda sevgilisiyle sinemaya giderken, benim omuz omuza kardeşlerimle tek nefes aldığım yerde olmam benim suçum mu ?

Engellemeler, haksızlıklar, düzenbazlıklar, kapı arkalarında ki görüşmelere karşı boyun eğmemem, baş kaldırmam benim suçum mu ? Siz değil miydiniz, bana haksızlıklar karşında susmamam gerektiğini söyleyen ? Siz değil miydiniz, inandığın yoldan sapma diyen ?

Benim tüm hayatım, inancım, sevdam Fenerbahçem olmuş. Kim ne der, kim ne düşünür umrumda mı sanırsınız ? Hayatınızın anlamını tikky olup caddelerde geçirmek zannederken, evet sizinde düşündüğünüz gibi terli terli, kol kola, gücüm yettiğinde olmam gereken yerde olduğumdan pişman değilim olmayacağım.

Allah'ıma şükürler olsun ki, Fenerbahçeliyim, kardeşlerimleyim.

Emir Bağdatlı

0 yorum:

Yorum Gönder