15 Ağustos 2009 Cumartesi

Biz O Kadar Lüks Değiliz Başkanım..

Yeni sezon bilet fiyatları açıklanmış. Siteye giriyorum ve bakıyorum. 55 TL ! Tamı tamına 55 TL ! Aman Allah'ım. Şaka olmalı. Ne yaptın başkanım ?! Bu kriz döneminde 55 TL vermek kolay mı sanırsın. Sen anlamazsın asgari ücretle çalışan insanı, içi Fenerbahçe aşkıyla yanan insanı, oğlunu maça götürmek isteyen babayı. Senin cebin doluyor ya, gerisi önemli mi.


Fenerbahçe'yi halk takımı olmaktan çıkarıyorsun başkan, sosyete takımı yapıyorsun. Olmuyor başkan, biz bir bilete 55 TL verecek kadar lüks değiliz. Kusura bakma başkanım, cebimiz seninki kadar dolmuyor. Biz sıradan bir insanız.


Fenerium'a forma almaya gidiyorum, Fenerbahçe'me katkım olsun istiyorum. Tamı tamına 89 TL ! Nedir bu başkanım ? Yanında Çeyrek altında veriyor musunuz ? Aklıma gelmişken geçen ıslak mendil aldım 1 TL'ymiş , çok şaşırdım başkanım . Ya kale arkasında bizi bekleyen lüksler neler ? Su 1.5 TL, Sandwich 16 TL. Maça gidiyorum, resmen darbe yiyorum başkanım.


Bir babanın oğlunu maça götürememesi ne demektir biliyor musun başkanım ? O çocuğun yüzündeki üzgün ifadeyi anlar mısın başkanım ?

Sitede açıklama yapmışsınız bir sürü. Diğer takımlar vermiyor mu onları, bir tek bizim kulüp mü veriyor başkanım ?

Ali Koç biletlere indirim gelecek demişti, teşekkürler başkanım çok güzel indirdiniz. Bize darbe indirdiniz.

Şimdi sorum tabiri caizse Aziz Yıldırım aşıklarına, sizi at gözlüğüyle destekleyenlere, sizi Fenerbahçe'nin önüne koyanlara, hala destekliyor musunuz Aziz Yıldırım'ı ? Aziz Yıldırım başkanlığından itibaren başarı olarak diğer takımlara göre ne yaptık ? Sorarım size. Gözünüzü açın artık. Stad, Samandıra için teşekkür ederiz, fakat biz başarı istiyoruz.

He birde verdiğin üst üste 3 şampiyonluk sözü var başkanım. Pek güvenemiyoruz maalesef sana.

Korktuğum şeyde bu sene şampiyon olursak seneye bilet fiyatları ne olur düşünemiyorum başkanım.

Allah cefa çeken Fenerbahçe aşıklarının yardımcısı olsun.

Melih Genç.

Liseli Genç Fenerbahçeliler

0 yorum:

Yorum Gönder